- سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
- 2024 . May . 14

<h1>اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل<h1>
<h1>اتاق بازرگانی اردبیل<h1>
<h2>اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل<h2>
<h2>اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل<h2>
<h2>اتاق بازرگانی اردبیل<h2>
<h2>اتاق بازرگانی اردبیل<h2>

دستاورد شورا زمستان 99 بخش 3



ردیف 3
شماره جلسه 85
تاریخ برگزاری 25/10/99

عنوان موضوع (دستور جلسه)
(دستور جلسه شماره 2 ):
بررسی و ارزیابی توانمندی های استان در امر مشارکت همه جانبه و موثر استان در بازسازی مناطق آزاد شده قره باغ و ارائه پیشنهادات اساسی در این خصوص مصوبه: ضمن اعلام آمادگی توسط سازمان نظام مهندسی استان، انجمن صنفی انبوه سازان مسکن استان، انجمن صنفی پیمانکاران استان در امر مشارکت در بازسازی مناطق آزاد شده قره باغ و اعلام ضرورت همکاری با مشارکت شرکت های قدرتمند استانهای همجوار، مقرر گردید سازمان نظام مهندسی استان با استقرار نمایندگی در آذربایجان بعد از اعلام تفاهمات و توافقات دو کشور، به صورت عملیاتی وارد حوزه بازسازی شود.
دستاورد حاصله
رشد شهرک های صنعتی بخش خصوصی همگام با شرکت های دولتی- افزایش انگیزه های سرمایه گذاری برای بخش خصوصی- افزایش رشد تولید بخش های دارای مزیمشارکت در بازسازی سبب ارتقای توان شرکت های مهندسی و مشاور بوده توانمندیهای آنها را در اجرای پروژه های برون مرزی ، قدرت و سرعت می بخشد. *پیرو تصمیم شورا و اعلام مصوبه، جلسه هماهنگی با سازمان نظام مهندسی استان در محل اتاق برگزار و سازمان مذکور بعنوان یکی از نهادهای موثر در امر بازسازی به مقامات آذری از جمله کنفدراسیون کارفرمایان ملی جمهوری آذربایجان، معرفی گردید تا به صورت عملی وارد پروژه شود.



ردیف 4
شماره جلسه 85
تاریخ برگزاری 25/10/99

عنوان موضوع (پیش از دستور )

( پیش از دستور ): موضوع حذف بندهای مربوط به ساخت خطوط ریلی مرز ایران و جمهوری آذربایجان (مربوط به تفاهم نامه همکاریهای مشترک ایران و آذربایجان) مصوبه: با عطف توجه به حذف بند مرتبط با ساخت خطوط ریلی( از ایستگاه هورا دیز تا محل سایت بندر خشک و ایستگاه وتگ آذربایجان تا تازه کند ایران) در تفاهم نامه اجلاس سیزدهم کمیسیون همکاری های مشترک ایران و آذربایجان، مقرر گردید پیگیری موضوع و احیای آن توسط دستگاه های مربوطه استانی با اتاق استان، و استانداری و از طریق مقامات مسئول کشوری انجام پذیرد.
دستاورد حاصله
تلاش های چندین ساله مسئولین استانی در ایجاد خط ریلی با جمهوری آذربایجان، نبایستی به فراموشی سپرده شود. لذا احیای این بند خواهد توانست استان را از بن بستی خارج سازد. *بر اساس پیگیری های استانداری و اتاق، با توجه به فرآیند ویژه اصلاحات در متن تفاهم نامه کمیسیون همکاری های مشترک ایران و آذربایجان، مقرر شده در متن تفاهم نامه در اجلاس آتی (اجلاس چهاردهم) درخواست استان مطرح و تثبیت شود.

پیوست ها:
فایلحجم فایل
دانلود این فایل (جدول دستاوردهای شورا تابستان 1399.pdf)جدول دستاوردهای شورا تابستان 1399.pdf223 kB

ارتــباط با ما

نشانی اتاق بازرگانی اردبیل : اردبیل ابتدای شهرک اداری بعثت ساختمان اتاق بازرگانی اردبیل

صندوق پستی: 13131-56158

تلفن: 6-33742001 - 045

فاکس: 33742002 - 045

پیامک :3000392737

ایمیل: Accima.ir@gmail.com

 

کليه حقوق اين سايت برای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن وکشاورزی اردبیل محفوظ می باشد.

طراحی و توسعه : شرکت مهرارقام رایانه