فرم تمــاس

- شنبه 8 ارديبهشت 1403
- 2024 . April . 27

<h1>اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل<h1>
<h1>اتاق بازرگانی اردبیل<h1>
<h2>اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل<h2>
<h2>اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل<h2>
<h2>اتاق بازرگانی اردبیل<h2>
<h2>اتاق بازرگانی اردبیل<h2>

کم هزینه ترین مسیر، اجماع کارشناسی در حل چالش های اقتصادی است

حسین پیرموذن، نائب رئیس اتاق ایران در پیامی از مشارکت اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران در انتخابات اخیر و اعتماد به او برای حضور و خدمت در ترکیب هیات رئیسه اتاق ایران قدردانی کرد.

پیرموذن در این پیام با اشاره به شرایط غیرطبیعی اقتصاد و انباشت چالش‌های اقتصادی، نوشت: برای برون‌رفت از این شرایط ویژه، کم‌هزینه‌ترین مسیر، اجماع نخبگانی، خردورزانه و کارشناسی در حل چالش‌های اقتصادی است و اتاق ایران مأمنی مهم و مؤثر برای این حرکت به‌حساب می‌آید.

متن کامل پیام پیرموذن به این شرح است

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضور مسئولانه و حداکثری نمایندگان محترم فعال بخش خصوصی کشور در آئین انتخاب تعدادی از اعضای هیات رئیسه اتاق ایران موجب امتنان و تقدیر است.

اعضای هیات نمایندگان با حضور مجدانه و مشارکت گسترده فعالان بخش خصوصی در آیین انتخاب تعدادی از اعضای هیات رئیسه اتاق ایران، نشانه‌ای مبرهن و آشکار از استحکام پایه‌های مهم‌ترین نهاد بخش خصوصی ایران را به نمایش گذاشتند.

فعالان بخش خصوصی در هنگامه روزهای سخت اقتصاد ایران با آرامش و نجابت در راستای صیانت از این نهاد و استمرار دل‌بستگی به پارلمان بخش خصوصی، حضوری توأم با احترام در انتخاب خدمتگزاران پارلمان بخش خصوصی داشتند و صدالبته، آنچه مهم و موهبت باید تلقی شود این است که پیروز انتخابات، به‌یقین بخش خصوصی بود.

اینجانب به‌عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ بخش خصوصی، قدردان اعتماد و محبت‌های بیکران همکاران و اعضای هیات محترم نمایندگان هستم. امیدوارم با همراهی اعضای محترم هیات رئیسه، صدای رسای بخش خصوصی کشور باشیم. وظیفه ما دفاع از منافع بخش خصوصی و معیشت مردم است، حمایت از تولید و دفاع از بخش خصوصی یک رسالت تاریخی و اجتماعی است و ترسیم حرکت در مسیر صحیح توسعه و انتقاد منصفانه از سیاست‌های اقتصادی و حمایت از برنامه‌های توسعه‌محور دولت نشان از بلوغ اجتماعی فعالان اقتصادی کشور است.

ما در یک شرایط غیرطبیعی اقتصادی قرار داریم لذا برای برون‌رفت از این شرایط ویژه، کم‌هزینه‌ترین مسیر، اجماع نخبگانی، خردورزانه و کارشناسی در حل چالش‌های اقتصادی است و اتاق ایران مأمنی مهم و مؤثر برای این اهم به‌حساب می‌آید.

اینجانب ضمن ادای احترام به آرا و نظرات تمامی اعضای محترم هیات نمایندگان، تبریک به جناب آقای حسن‌زاده، رئیس جدید اتاق ایران که از فعالان بخش خصوصی با بیش از نیم‌قرن فعالیت است-امیدوارم در مسیر تعالی بزرگ‌ترین تشکل و نهاد بخش خصوصی با کمک، همفکری و مساعدت همه‌جانبه خود، اینجانب و اعضای محترم هیات رئیسه و مدیران مجموعه اتاق را در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب اتاق یاری فرمایید.

توفیق روزافزون همگان را از خداوند متعال خواستارم.

حسین پیرموذن

نائب رئیس اتاق ایران

ارتــباط با ما

نشانی اتاق بازرگانی اردبیل : اردبیل ابتدای شهرک اداری بعثت ساختمان اتاق بازرگانی اردبیل

صندوق پستی: 13131-56158

تلفن: 6-33742001 - 045

فاکس: 33742002 - 045

پیامک :3000392737

ایمیل: Accima.ir@gmail.com

فرم تمــاس

 

کليه حقوق اين سايت برای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن وکشاورزی اردبیل محفوظ می باشد.

طراحی و توسعه : شرکت مهرارقام رایانه