فرم تمــاس

- دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
- 2024 . April . 29

<h1>اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل<h1>
<h1>اتاق بازرگانی اردبیل<h1>
<h2>اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل<h2>
<h2>اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل<h2>
<h2>اتاق بازرگانی اردبیل<h2>
<h2>اتاق بازرگانی اردبیل<h2>

دستاورد شورا زمستان 1400

گزارش آماری  زمستان 1400 شورای گفتگو استان اردبیل
دستاورد  عنوان  تاریخ  شماره  ردیف 
با توجه به ضرورت معرفی معاونین دستگاه های اجرایی مرتبط با فضای کسب و کار، تعیین و اعلام نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط، باعث گردید احساس مسئولیت و ضرورت پاسخگویی به فعالین اقتصادی و متقاضیان واحدهای سرمایه گذاری با سرعت و شفافیت بیشتری مد نظر دستگاه های اجرایی قرار گیرد، به طوریکه افزایش سرعت روند پیشرفت طرح های سرمایه گذاری در استان قابل مشاهده می باشد.
 
(پیش از دستور   ):  ضرورت معرفی یکی از معاونین دستگاه های اجرایی مرتبط با محیط کسب و کار به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان
مصوبه: مقرر گردید بر اساس ماده 14 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار مبنی بر معرفی یکی از معاونین دستگاه های اجرایی و سازمان های مرتبط با محیط کسب و کار ( بعنوان مسئول بهبود محیط کسب و کار) دستگاه های اجرایی استانی نماینده خود را به دبیرخانه شورای گفتگوی استان معرفی نمایند. ( بر اساس اظهار استاندار محترم آقای عبداللهی سرپرست محترم معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نماینده ایشان در کارگروه شناسایی قوانین و مقررات مخل کسب و کار خواهد بود.) 
1400/10/30 95 1
اقدام عاجل دستگاه اجرایی مرتبط (سازمان جهاد کشاورزی استان) برای تأمین و تخصیص یارانه برای تولید محصولات گلخانه ای که در معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی طرح گردیده است مقدمه تخصیص یارانه در راستای کم نمودن هزینه های تولید را برای محصولات گلخانه ای و افزایش تولید و راندمان دربر داشته که خواهد توانست بر صادرات محصولات فوق نیز بیافزاید. (دستور جلسه شماره 1):  بررسی نقش کشاورزی گلخانه ای استان در رونق کسب و کار و افزایش صادرات محصولات کشاورزی
مصوبه: با توجه به اهمیت تولیدات گلخانه ای  در تأمین بازار داخلی و توسعه صادرات، سازمان جهاد کشاورزی استان، اقدام لازم جهت اختصاص یارانه برای تولیدات گلخانه ای از طریق پیگیری آن از مبادی ذیربط در وزارتخانه معمول و نتایج آن را گزارش نماید.
1400/10/30 95 2
تدوین فرم کاربرگ استعلام نظر دستگاه های اجرایی برای طرح های سرمایه گذاری که بیشتر از 20 دستگاه مرتبط بوده از طرفی با توجه به وظایف اداری دستگاه های مرتبط تدوین شده از نظر زمان اخذ استعلام نظر و هزینه های مترتب، گام ارزنده ای برای تسریع در اجرای طرح های سرمایه گذاری استان شده است. (دستور جلسه شماره 1 ): بررسی ساز و کارهای ساده سازی فرآیند صدور مجوزهای کسب و کار در سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه به همراه پیشنهادات معین اجرایی و عملیاتی
مصوبه: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با تعریف و ندوین فرمی واحد که باعث تسریع در تأیید و امضای دستگاه های اجرایی عضو کارگروه ها می گردد، موارد اختلافی در صدور مجوزهای را به صورت 2 هفته در میان در کارگروه زیربنایی ارائه نماید.
1400/12/12 98 3
اقدام شورای گفتگوی استان در حذف حرایم اماکن دامی که باعث گسترش دامداری های صنعتی در استان با توجه به شرایط اقلیمی مناسب آن می باشد باعث تسهیل در اجرای طرح های مذکور شده است.
مصوبه مذکور با توجه به اینکه نیاز به اصلاح و ایجاد قانون ندارد با حذف زمان کمتری در استان عملیاتی خواهد شد.
همچنین مصوبه مذکور در خصوص نیروگاه های خورشیدی باعث گسترش طرح های مذکور از نظر اجرایی شدن خواهد بود که نیاز اساسی استان و کشور به انرژی های پاک و تجدیدپذیر می باشد.
(دستور جلسه شماره 1 ): بررسی ساز و کارهای ساده سازی فرآیند صدور مجوزهای کسب و کار در سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه به همراه پیشنهادات معین اجرایی و عملیاتی
مصوبه: با عنایت به اینکه تعدیل فواصل انرژی های پاک با واحدهای تولیدی و همچنین حذف حرایم اماکن دامی و صنایع وابسته با نیروگاههای خورشیدی، در سطح ملی قابل پیگیری می باشند لذا ضمن تایید مقرر گردید اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان این موضوع را در قالب کاربرگ مخصوص به هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار ارسال نماید.

 
1400/12/12 98 4
1400/12/12 98 5
پیوست ها:
فایلحجم فایل
دانلود این فایل (جدول دستاوردها فصل زمستان1400.pdf)جدول دستاورد زمستان 1400143 kB

ارتــباط با ما

نشانی اتاق بازرگانی اردبیل : اردبیل ابتدای شهرک اداری بعثت ساختمان اتاق بازرگانی اردبیل

صندوق پستی: 13131-56158

تلفن: 6-33742001 - 045

فاکس: 33742002 - 045

پیامک :3000392737

ایمیل: Accima.ir@gmail.com

فرم تمــاس

 

کليه حقوق اين سايت برای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن وکشاورزی اردبیل محفوظ می باشد.

طراحی و توسعه : شرکت مهرارقام رایانه